,,Consumatorul, persoană fizică, are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e., O.U.G 34/2014). ,,Clienți” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Dacă ești nemulțumit(ă) de produsul primit, Roadele Muntilor Carpathia S.R.L. îți permite să îl returnezi in termen de 15 zile de la data primirii produsului, cu respectarea condițiilor de retur.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit, să conțină toate accesoriile aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de factura și chitanța de la curier (în original sau copie). În cazul returnării produsului, clientul poate alege returnarea banilor sau comandarea altui produs, cu achitarea sau restituirea diferenței în cazul în care prețul produselor diferă. Returul se poate face doar prin CURIER RAPID. În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, nu vom accepta înlocuirea/schimbarea produsului cu un alt produs și nici restituirea banilor.
Returul trebuie să fie însoțit de următoarele documente: factură (original sau copie) și chitanță de la curier (original sau copie).
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data aprobării returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în mesajul de retur.
Schimbarea produsului cu un alt produs
Dacă dorești schimbarea produsului comandat sau înlocuirea produsului cu un alt produs, poți trimite produsul/produsele pe care dorești să le schimbi prin curier, la adresa de returnare din pagina de contact, împreună cu documentele specificate mai sus, după ce în prealabil ai notificat acest lucru pe mail. Returnarea produsului solicitat la schimb, se face prin curier la adresa specificată în comanda inițială.
Costurile de transport aferente trimiterii returului (schimbului) cât și ale trimiterii produsului nou ales sunt suportate de client.
În cazul în care nu respecți condițiile de retur, precizate și în Termeni și Condiții, nu vom putea accepta returul.